Zorgtraject automatiseert het gehele aanmeldtraject. Met een slim, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk platform wordt een nieuwe inschrijving bij jouw GGZ-instelling of -praktijk voor jou én voor de cliënt makkelijker. Het aanmeldtraject bestaat uit verschillende onderdelen.
Aanmelden
In de eerste stap van het aanmeldtraject komt een potentiële cliënt op jouw website terecht of wordt deze persoon via een verwijzing doorverwezen naar jouw zorginstelling.
Dreigende crisissituaties worden meteen gefilterd
Digitale verwijzing van huisarts, wijkteam of andere zorgverlener kan eenvoudig online worden geregeld.
Vanuit verwijzing wordt een automatisch gegenereerde e-mail, brief of SMS verstuurd naar de cliënt, met activatiecode om account te activeren.
Cliënten kunnen eenvoudig een account aanmaken in de digitale omgeving Zorgtraject om de aanmelding te voltooien
Inloggen
Inloggen gebeurt eenvoudig via een beveiligde verbinding.
Alle uitingen kunnen worden vormgegeven in de huisstijl van jouw zorgpraktijk of instelling.
Online omgeving
De online omgeving geeft een overzicht van thema’s, vragen, uploads en de voortgang.
Alle benodigde uploads staan bij elkaar en je kunt deze op elk moment inzien en wijzigen.
Medische gegevens van bijvoorbeeld huisarts, apotheek en zorgverzekering worden zoveel mogelijk aangevuld d.m.v. API’s.
Er is een mogelijkheid om (herhaal)recepten en reisverklaringen aan te vragen.
Vragenlijsten over klachten, problemen en eerdere behandelingen kunnen zelf worden beheerd.
Het platform is voorzien van voortgangsiconen en overzichtelijke to do’s.
Management
Onze online omgeving maakt de stap naar zorg eenvoudiger, zowel voor de zorginstelling als de cliënt. Bekijk hieronder de functionaliteiten.
Statistieken over cliënten, medewerkers en aanmeldingen.
Inzicht in gemiddelde duur aanmelding.
Inzien waar iemand vastloopt.
Mogelijkheid om iemand te motiveren om de aanmelding te voltooien via automatische e-mails.